umbrella.

hellu, nu har jag tränat duschat ätit och kollat på desperet! idag var det ebrus födelsedag så grattis till henne. vi hade jätte skoj tog en massa kort, men här är en på oss!
15 och allt omg. otroligt söt vacker och underbar person är du ebru hoppas du hade en jätte rolig födelsedag.
slutade vid 12 så jag var med pippola och sedan stack vi till kunskap och väntade på siby och där var vi med warvan mona och ebru super skoj! sedan kollade jag siby på film hos pippola och sedan hängde vi i backaplan! men nu är det läggdags annars kommer jag inte ur sängen imon.. godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Ebru

hahahah aww tack men bilden är jätte ful på mig :(<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :* : :*

2011-04-13 @ 17:28:04
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: Ebru

glöm inte bild på dig <3

2011-04-13 @ 17:29:30

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0