subway.

hej mina söta läsare! idag var det första dagen i skolan sens polen , var jätte kul att se alla . efter skolan träffade jag siby har saknat henne skit mycket. vi åt på subway och snackade i typ 2-3 timmar som vanligt;)
efter det åkte vi in till nördinge och hämtade biljetterna från evelina  till ett disco i ale imon:)
kommer bli skit skoj sover nog hos siby senare. men nu ska jag bara ta det lungt med familjen kanske se en film?
vad hittar ni på ikväll? säkert något skoj, ni får ha en trevlig kväll vi hörs imon! kisses

Kommentarer
Postat av: Ohana

Kul, vad fin din blogg har blivit jasmin du måste hjälpa mig jag kan inte göra så fin bakgrund :):P puss

2011-04-30 @ 13:23:14
URL: http://ohanadohse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0