regn och matte..

det kan ju inte bli bättre..
hade bestämt mig att börja plugga inför provet för har typ glömt allt under praon. fattar inte detta med våren, borde inte det börja vara varmt och blomma? orkar inte med jävla sverige. om två månader är det sommarlov och det är typ höst.. idag när jag kom hem från skolan var jag piss blöt fast jag lånade ebrus paraply, tack gumman föresten!men nu ska jag plugga lite och sedan träna, sedan blir det tv kväll desperet och cougar town! amanda jag tänker på dej haha. jag måste kolla och komma på hans namn! haha. så dåliga är vi, vi kollar ju fan vare tisdag och kommer inte på hans namn ? haha, har på mej mina hemma  kläder så nu ska jag börja plugga vi kanske hörs senare ses sen bye.
me right now.

Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHA tänker på dig med gumman, aa elr hur vad fan hette han typ Bob elr ngt HAHA skitsamma vi får se sen!!:d<3

2011-04-05 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0