my new dresses!

kan dt blir värre?
vaknar kl fyra på morgonen och mår piss. spyr några gånger och går och lägger mej igen men när  jag vaknar till skolan så spydde jag igen det är nog magsjuka? jag mår bättre nu men har inte ätit något sens igår. snacka om att jag är hungrig men det är ju onödigt när man endå spyr ut allt? saknar alla i skolan som fan ville så gärna ditt idag har ju varit borta hela lovet.. och när skolan började, hoppas jag kan gå in mon kanske:)
ialla fall så sa jag att jag ska lägga ut de jag köpte från polen köpte två jätte söta klänningar för 150 styck älskar att dom är virkade vid brösten och att den är blommig!
men nu ska jag kolla på oc och svälta..
vi hörs sen puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0