vinst!

hej, allan och dom vann deras match gött!
men innan det så var jag och mamma på ett jätte mysigt cafe på väg mot avenyn.
jag drack varm choklad och åt kladd kaka och mamma drack kaffe och en paj :)
vi satt i söta fotöljer och pratade i två timmar mysigt, efter det stack vi till allans match där vi blev röda om händerna av allt klappande, dom var super duktiga. jag som endå är lång kände mej lite med alla i laget dom är ju jätte långa haha. efter det så åkte vi till hjälbo och betällde pizza mums. nu sitter jag här och bloggar lite för jag kollar på gamla avsnit av desperate housewives, har inte sätt alla gamla avsnitt så.
innan vi åkte in till stan lekte jag lite med kameran hehe.
imon blir det kanske stan och allans match. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0