tjejkväll


igår var mina älsklingar här.
vi hade tjejkväll, lagade tacos och åt chips och kollade på film:)
här fick ni bliderna från systemkameran från igår.
härliga bilder eller hur♥
jag har en fråga, jag har jätte måga av mina kompisar som kollar min blogg vrf kommenterar ni inte, det är inte svårt man kan fråga eller säga saker om inlägget , men iallafall nu ska jag duscha och sen sticker jag till stan med familjen efter det åker vi hem till vera och firar henne och hennes mammas födelsedag imon kanske det blir melina och några men vi får se, idag ska jag köpa väska och lite små saker månads pengen är här SHOPPING !!!
haha, ha en bra dag dagens outfit kommer senare puss.

Kommentarer
Postat av: siby

för att man inte blev bjuden kanske?

2010-09-08 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0