sjuk

idag är jag hemma och vilar.
jag är sjuk, men det börjar bli lite bättre. nu sitter jag här och dricker te och äter soppnudlar;)
här får ni en bild på mej från igår.
driker te.
lite om gårdagen.
vi hade hemkunskap och vi lagade vegitarisk pasta sås med pasta, jag lagade med amanda och mona!
det blev faktiskt gott:)
sen hade vi också elevens val och jag och mona har  garn teknik så jag håller på att göra vantar marin blåa.
men nu ska jag fortsätta äta soppa och kolla på film ha det bra puss

Kommentarer
Postat av: vera

krya på dig gumman

2010-09-09 @ 19:42:33
Postat av: cassandra

världens finaste jasmin !

2010-09-26 @ 18:00:07
URL: http://cassandramarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0