nagellack

hej bloggen.
idag kom jag hem från vera, sov över där.
vid två åkte jag in till stan med melina, vi snackade jätte mycket och kollade runt istan.
vi fikade också, tack för dagen gumman.
vi var i H&M och träffade sabina och hennes mamma, trevligt.
vi kollade lite på nagellack och domma fick jag med mej hem:)
snygga va?
nu har jag målat naglarna med den marin blåa färgen.
juste igår var jag ju hemma hos vera och firade hennes kalas.
vi hade jätte skoj och jag såg på flyga drake, den var bra men boken var bättre såklart.
innan det shoppade jag och familjen lite, jag köpte en skol väska ni får se bilder snart.
dagens outfit var chinos, linne, tröja och svarta converse
men nu ska jag fota väskan så att ni ser den, den är super heet!
puss

Kommentarer
Postat av: Meeelii

hihihi det blev jätte fint :D

tur att du inte lyssna på mig och tog de andra naglacket den blåa du valde var defenetift snyggast :D

2010-09-09 @ 19:22:42
Postat av: sandra

sjukt härliga färger! :)

2010-09-30 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0