IDOL är igång igen!

hej, idag var det en helt vanlig dag i skolan.
skolan stack jag hem och kollade lite på tv och åt mat hehe.
efter det har jag pluggat till NO provet och pluggat lite spanska.
efter det kom mamma hem och vi kollade på idol 2010, som är igång nu:)
skit skoj i början när alla finalister försöker komma in, sen slutar jag kolla haha.
inte riktigt det jag gillar att titta på, gillar mer serier och sånt.
nu kommer ni få en bild på gårdagens outfit och våra vindruvor som har mognat nu.
dom är lite sura men dom är ju odlade på min gård haha.
dagens outfit, älskar nagellacket
tröja weekday
nagellack H&M
svarta leggins BIKBOK
jaaa, imon är det hemkunskap i skolan och vi ska laga pasta med tomatsås gott, hoppas jag lyckas hehe.
men nu ska jag sova outfit bilder kommer imon tror jag puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0