plugg plugg plugg.

älskar hösten, fint blad eller hur, det är så fint när bladen ramlar ner.
men ni sitter jag här med spanskaboken och pluggar, vet  inte om detta fastnar i mitt huvud men vi får hoppas.
vi har haft flera veckor för att plugga men jag måste alltid pligga dagen innan för då kommer jag i håg mest.
idag är det greys anatomy, YES säger jag bara.
lite om idag då.
idag hade vi kamratstödiaredag så vi gjorde typ övningar, senare på dagen stack vi med klassen på skol bio.
på väg träffade jag jivar trevligt, hon gick av typ vi järntorget.
jag, ebru, amanda och mona hade det jätte roligt mona skrattade så mycket att hon börja gråta haha.
filmen sög. så jag mona och amanda typ satt och pratade och skrattade hela filmen snacka om att alla hatar oss nu haha, men seriöst vi går i 8an och kollar på en film typ teknad som handlar om en räv, det ända som är för lite äldre var att den var på engelska.
jag vet att det blir dyrt att gå på vanlig bio med skolan men man borde inte gå på sånt skit slöseri med tid.
ialla fall så ska jag fortsätta plugga och kanske äta lite kvälls mat.
men ni får ha det bra, puss:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Greys anatomy är bra, men längesen jag såg det nu. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 20:42:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0