angel face, hehe

hej, har nyss kommit från skolan och ätit.
kollat lite på tv men nu blir det plugg och sen drar jag till träningen.
lite om dagen då.
jobbade på matten med våran bli resa, en liten uppsats, ska jobba med den lite hemma nu, rätt skoj faktiskt.
på no hade vi en konstig och äklig lektion..
med vanlijsås och saliv haha, ni vill inte veta..
specielt inte hur deons experiment så ut haha.
jag amanda och ebru skratta ihjäl oss hela lektionen haha
btw amadas hår va skit snyggt idag, glömde ta kort:(
detta var jag idag.
ängla blick haha.
håret var platt i måste men ni vet ju vad så händer när jag går ut ..
men nu ska jag plugga vidare med bil uppgiften ha det gött pusss.

Kommentarer
Postat av: cassandra

shit va fin!!

2010-11-06 @ 15:33:24
URL: http://cmss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0