R.I.P

asså snacka om att mina fiskar hatar mej ;o
förra veckan dog ena och nu dom andra..
den första dog av att jag inte tvättade deras akvarium och den andra dog typ av loneliness HAHA
får se när jag köper nya :)
men nu har jag kommit hem från träningen jobbigt att springa ute och sen inne ;o
men har ätit nu och duschat så nu är det sängen som är NEXT.
imon är det skola igen, och vi har sov morgon, typ ingen kommer till skolan imon pga eid, men ebru och amanda och några i 8a är i allafall i skolan. efter skolan blir det plugg plugg plugg..
har en massa prov som kommer typ nästa vecka.
orkar inte asså, men ska få VG på båda va fan !!!!!!
men nu ska jag lägga mej och dö av trötthet, men vi hörs
pöss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fish killer ;o

2010-11-16 @ 19:10:32
Postat av: Ebru

HAHAHAH neej va synd om fiskarna (NOOOT)

AHAH skoja <3<3<3

2010-11-16 @ 19:41:26
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: ebru

HAHAHAH neej va synd om fiskarna (NOOOT)

AHAH skoja <3<3<3

2010-11-16 @ 19:43:01
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: vera

omg

är du seriös?

dog ugly betty & kabab..

shiet, ofta du inte sagt nått.

helt ledsen nu!!! r.i.p



men dom är i himlen med glenn, germy, doris & nemo.<3333333333333333

2010-11-28 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0