im back bitches

hejsan, det var ett dag nu sen jag bloggade, många klagar men ibland känns det inte som att många kolla min  blogg så jag skiter i att blogga ibland. idag var det en helt vanlig dag, var med mona älsklingen mest av dagen, vi hade det super kul. vi kollade på en historia film hela dagen men i stället för att kolla satt jag, mona, deon och snackade. skitkul. deon gjorde porträtt av mej mej och mona , inte så fina jag lovar ! HAHA
annars var hela dagen helt okej, jag satt i trapp upp gången och madde och agnes spelade gittar och jag sjöng så jävla fult, jag märkte inte att subeyr stog och kollade på mej hahahahhaha, skämde ut mej totalt!
iallafall, så åkte jag hem med mona och sara och vi såg en skit snygg kille säger jag bara , dog!
sen åkte jag hem till min faster och har varit här hela dagen, ensam..
min faster åkte till sin kompis och jag stannade här.
nu sitter jag här och kollar på tv medans jag bloggar och min faster är äntligen hemma YES:D
men nu ska jag dra mej
ha det bra imon vet jag inte vad jag hittar på..
men det blir säkert något kul som vanligt HAHA
här får ni en gammal bild på mej och allan för skoj skull.
puss

Kommentarer
Postat av: Ebru

haahahah olala ;)

2010-11-12 @ 22:00:42
Postat av: Mona ♥

HEJ JAG HETER MONA ALIKAR

OCH JASMIN GILLAR MIG



DET VET ALLA NOG REDAN



kommenterat nu jasmin :*

2010-11-12 @ 22:02:19
Postat av: Anonym

hej

2010-11-12 @ 22:03:01
Postat av: Warvin

Hehe äntligen du blogga :)

HAHAH jag sjöng oxå skiit dåligt ;P<3

2010-11-12 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0