HP in the house!

har fått den nya datorn nu, den äger älskar att skriva på den. såå skööön.
idag var jag och hämtade datorn med pappa i skolan efter det körde han mig till min faster där jag träffade vera:D
länge sen vare, ialla fall så åt jag och snackade med vera och sen var det dags för träning så jag tog bussen upp till rannebergen och sen hade jag träning till 8. så nu sitter jag här med den nya datorn och allan har fått min.
den är gullig och bäst, men nu ska jag fortsätta änvända datorn och sen är det lägg dags.
imon träffar jag siby, har saknat henne som fan. vi ska nog shoppa lite jul klappar mm.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0