måndag

tjenare.
idag har det varit en tuff dag.
mycke rolig sexualkunskap med pv, mona och amanda HAHA!
juste OMG, vera jag fick reda på att pv visste :o
fast deon ville inte säga det för att jag skulle säga det till honom ;o
men madde sa att pv har vetat as länge..
ialla fall, så har jag tränat sten hårt idag, och det kommer kännas imon!
juste jag fick ett paket och jag visste inte vad det var, och yes det var mitt smink sätt som man skulle få när man började prenumenera(STAVNING) med OKEJ.
så här gullig är den

den kan man ha användning för. TROR JAG, haha
men nu sitter jag här och är tvungen att äta två mackor, för det måste man visst när man tränar.
OJ, har kemi prov imon, och jag orkar inte träna..
men jag har endåså sovmorgon imon så vaknar som vanligt och tränar istället för att sova, haha det låter inte som mej!
men nu ska jag duscha och sen drar jag mej ner till tv, och kollar på dating in the dark,desperate housewives och cougar town
ha en trevlig kväll puss
& siby sover här imon föresten♥


Kommentarer
Postat av: vera

kul att du äntligen bloggar igeeen

sv; ja, tydligen ;)

2010-03-23 @ 14:07:27
Postat av: agnes

vad fint smink ,jag vill ochså ha!!<3

2010-03-25 @ 20:05:57
URL: http://florenceelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0