stan med melina & maymuna superdag!

hej hej, idag var i stan igen, jag är rätt ofta där nu för tiden. finns ju inte så mycket att göra när det är sånt piss
väder..
ialla fall så hade jag jätte skoj med mina älsklingar:)
vi gick inte runt i nordstan utan vid kompassen och sen till grönsakstorget typ ;)
vi åt dom sparriga dountsen i brunsparekn MUMS
gott va?:D
melina sötnos med sin fina tandställning:)
alla ni som hatar tandställning, kanske inte gillar det nu men när era tänder blir fina så kommer ni tacka eran tandställning. jag tycker att det är värt att ha det för i framtiden har du fina tänder ;)
detta köpte jag i stan:)
denna köpte mamma som present till mej♥
så fin är den!
tröja från weekday 75:-
cool varen, köpte också ett fodral till min mobil om det nu var ett fodral haha
men nu ska jag sussa ha den trevlig natt/dag
KRAM

Kommentarer
Postat av: EVELINA K

Uuuuursöt kjol - vilken snäll mamma du har! =D

2010-06-12 @ 18:01:22
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/evelinak/
Postat av: Anonym

älskar kjolen!

2010-06-15 @ 20:25:56
URL: http://bigcitydreamer.blogg.se/
Postat av: Mona Alikar

har vi likadan ?♥

2010-06-16 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0