SOMMARLOVET HEJHEJ SOMMARLOVET!

MONAS replik----> heeej alla mina FAAANSSS!
HAHA
hejhej, idag var det slut med skola äntligen säger ja ba.
kul vare, kommer sakna alla så mycket men vi kommer säkert ses på lovet ;)
iallafall så efter avslutningen åkte jag och några tjejer till pizzahut, seriöst best pizza in town!
det var jätte kul, hehe♥
nu sitter jag hemma hos faster och chattar med maysoon darling:)
och jag deon planerar att gå ut och ta en cigg hahahha, SERIÖST om ni ser mej med en cigg så är jag säkert döende, hehe.
men nu ska jag förstätta med det jag gör, och sitta och kolla på TV medans faster sover, ha en trevlig kväll KRAMAR!
FLUMMIGT INÄGG I KNOW!

Kommentarer
Postat av: Ebru

hhahaha heej alla mina fans hahahah

2010-06-13 @ 17:35:27
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0