last day in school

hello!
hur är läget ?
jag mår bara bra haha, idag var det sista dagen i skolan och vi skulle bara städa.
fast nicollina kom inte så vi gick hem 09.20 HAHA
jag, ebru och warvin åkte till nordstan och kollade runt lite (:
detta fick jag med mej hem!
en enkel ljus rosa tunika/tröja 74.50:- HM
jätte gulligt ljus rosa nagellack 39.50:- HM
ljusrosa blomspännen 29.50:- HM
& enkla svarta hårspännen 19.50:- HM
det var allt jag köpte och samman lagt blev det bara 163:- jag tycker det är rätt billigt för 4 saker ;)
men nu ska jag hjälpa mormor med maten visar er resultat sen KRAM

Kommentarer
Postat av: Ebru

:) <3<3<3<

jag vill ha dom shortsen

dom svarta kommer du ihåg hur mycket dom kostade ?

2010-06-08 @ 15:06:44
URL: http://ebrusaygili.blogg.se/
Postat av: Warvin ;)

Det vaa as roligt idag och du fick med dig hem jättefina saker oxå:)

speciellt den första tunikan as fin på dig:D<33

2010-06-08 @ 15:08:06
Postat av: Anonym

ÄLSKAR NAGLACKET! grattis till skolavslutningen eller vad man säger. Friiheet

sv: yes jag ska uppdatera den :D och tack<33 ska åxo fixa designen när jag pallar haha ^^

2010-06-09 @ 21:40:56
URL: http://bigcitydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0