eclipse

heey alla.
igår var jag & bea på bio & vi såg eclipse, den ägde!
efter det stack vi hem till mej & sen sov bea över här
vi hade jätte kul (:
smakade något jag aldrig hade smakat ;o
morotsmuffin, visste inte ens att det fans hade bara smakat på morotskaka, fast den är samma skit haha (:
men nu sitter jag här vid datorn och kollar på system kameror jag vill nog ha en (:
men villket märke och sånt :o
hjälp kanske?
imon blir det siby & stan , hon kanske sover här vi får se ♥
sov sött KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en sån som jaag haaaaaaar :D nu ska jag skryta asmkt, typ ALLA kamera proffs och super duktiga fotografer som ser min kamera och frå prova och ta kort med den osv säger att den är jättebra och en mass. och miiiiiiiiiiiiin kamera äääääääger.



hihi, galen man är ibland :o

2010-07-10 @ 23:00:43
URL: http://bigcitydreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0