mej slipper ni aldrig för jag är tillbaka :)

hej bloggen , nu är jag äntligen tbx här i göteborg, men det är endå för kallt här ;O
det var mellan 27-30 grader i hurgada där vi bodde. vi bodde på ett 5 stjärnit hotell med allt inklusiv :)
man kunde äta och drika när man ville och det kostade ingenting bra va ?;)
ialla fall så hade jag jätte kul med familjen.
a juste glömde nästan att berätta att vi var i cairo och såg pyramiderna , var på museum och jag stog vid nilen där mosses flöt i sin korg haha :)
jag och pappa har tagit en massa bilder fast dom kommer senare i dag eller imon :)
juste imon kommer det gäster hit det kommer nimas familj några fler , det kommer bli skit skoj som vanligt s klart ;)
kram


Kommentarer
Postat av: agnes<3

välkommen tillbaka gmmn<3<3

jag ska ochså till egypten fast i april ,tror vi ochså ska till hurgada eller sharm elsheik kanka det var?! aja jag ska till egypten iallafall!!:)

ses i skolan!!

2010-01-08 @ 19:37:31
URL: http://florenceelisabeth.blogg.se/
Postat av: agnes<3

välkommen tillbaka gmmn<3

jag ska ochså till egypten fast i april,tror vi ochså skulle till hurgada eller så kanke det var sharm el sheik?!:) aja vi ska till egypten iallafall <3

ses i skolan!!<3<3

2010-01-08 @ 19:42:23
URL: http://florenceelisabeth.blogg.se/
Postat av: agnes<3

ojdå råkade skicka dubbelt!hihi<3

2010-01-09 @ 13:57:55
Postat av: agnes

när vi var i marocko hade vi ochså en egen strand ,det är bäääst!!<3

2010-01-09 @ 14:00:52
Postat av: Warvin

YEEEYYY ee skiitt glad att du ee tillbax xD<333

2010-01-11 @ 17:21:32
URL: http://justonelook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0