vänner

hej
nu sitter jag här och kollar på vänner säsong 4, skit skoj.
har lånat säsongerna av min kusin jätte snällt av henne
kan inte sluta kolla hehe.
ialla fall lite om dagen då.
det var en vanlig skoldag förutom att jag var hos tandläkaren och skulle se om jag fick tandställning, men det ska jag inte få för jag har bara glugg och det är inte ett stort fel så dom ska bara fylla i med något slags plast, vet inget om det riktigt men vi får se hur det blir, ialla fall bättre en detta :)
men nu ska jag ta mej en kopp te och sitta lite med familjen, sen måste jag duscha.
imon ska jag bara hem och plugga lite, inte skoj haha
missade matte lektionen på grund av tandläkartid så ska försöka jobba dit dom andra är.
juste lite om mina dagar fram över, imon blir det plugg på torsdag blir det fika med fördelsedags barnet vera och träning och på fredag blir det NRJ in the park med kompisar och lördag ska jag på bio med siby vi ska se inseption och sen sover hon här, ser fram i mot allt faktiskt.
men nu måste  jag dra mej ha det bra pusshej

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv; Härligt! Nja, det är okej med mig, är typ sjuk :(



Ja eller hur, gillar med linnet! :D

2010-08-24 @ 21:30:13
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0