måndag den 16 augusti 2010

hej
idag vaknade jag rätt tidigt kl 10.00.
sen ringde jag vera och planerade en tid till frisören.
ska nämligen klippa mej , men inte kort!
bara topp och klippa lite bättre sne lugg.
ska kanske också noppra och forma mina ögonbryn där.
vi får se
klipper nog 1 cm eller något ..
vill inte men mamma tvbingar mej, jag plattar inte ens håret så det borde inte vara så slitet.
ialla fall så sitter jag hemma och kollar på nogra one tree hill avsnitt kulkul
efter frisören sticker jag hem till min faster, min sysling frå kanada kommer och vi har aldrig träffats kul kommer det bli. vad ska ni hitta på idag då ?:D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0