min blogg♥

hehe, vakert eller hur:)
sak nog berätta kort om min dag.
idag var det skola som vanligt och jag hade skit kul, haha jag spöade killarna i 7a i biljard haha NOT.
men jag var faktiskt bra.. HAHA
iallafall, så var det bajsmat som vanligt så jag åt inte (a)
på rasten kollade vi på SCARY MOVIE som var skoj.
efter skolan stack jag till jysk och hjälpte till att sälja kakor och sånt:)
men nu få ni ha en jätte bra torsdagskväll.
imon blir det fridrott HAHA kommer suga som vanligt :')
bilder och sånt kommer, men nu får ni nöja er med att jag och ebru älskar min blogg på bilden hehe
KRAM

Kommentarer
Postat av: Ebru <3

hahahah ska lägga ut den på min bdb :) <3<3<3

2010-04-22 @ 21:47:03
URL: http://ebruucp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0