HOOSS AGNES

Heey bloggen
idag hade agnes fest och jag och tjejerna var hemma hos henne, vi har det as kul.
jag, sabi och siby ska sova här ikväll.
agnes har värsta mysiga hemmet (L)
och en jätte söt bror som jag lekte med förut (a)
idag bakade jag och agnes tårta till kvällen och vi åt tacos och en massa godis och massa annat gott
men nu ska vi se på 'änglar och dimoner'
 så ni får ha det så jätte bra och så ses vi i bloggen imon igen
och fortsätt kommentera och bilder och mm kommer imon.
pussar&kramar 'J


Kommentarer
Postat av: sabina

ahahahhaha men du somna ju när vi skulle kolla på filmen!!!

men sen när vi kom tillbaks från lisse, kolla sebastian,erik,siby och agnes på den igen!!!!!

jag kolla typ på bolibomba med arvid och spela nintendo:D

2009-11-15 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0