HÅLTIMMA

tjenatjena
idag hade vi det jätte skoj i skolan vi hade två håltimmor, och jag var med deon och pv och dom spelade pingis jag äger dom säger vi haha (a)
efter det var jag med liza ett tag och vi tog lite bilder i den luktande toaletten ;P

efter det skrev vi lite på mina skor ;P

snyggt va :)
men efter skolan köpte pappa ett skydd till foten så nu kan jag träna äntligen jag har saknat laget grymt mycket (L)
efter träningen stack jag hem till faster och stannade där ett tag innnan mamma kom. men nu ska jag kolla på  helens små under med mamma bloggar kanske efter det
pussar&kramar 'J


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jodå, den är vel braa :)

2009-11-16 @ 22:35:34
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: Ebru

jag älskar liza mer

2009-12-09 @ 19:55:59

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0