skumma tjejen ;P

hej, var på visning på ett radhus i rappedalen idag för min faster vill flytta , det var en as skum tjej , vi fråga henne vart 27A låg då sa hon vart det låg och så sa hon sa här jag ska också sälja mitt hus ni kan komma och kolla på det sen om ni vill och om ni inte hinner kan ni ringa och boka en annan tid vi ba okej , sen när vi kollat på det första huset skulle vi gå och kolla på hennes hus vi plinga på men hon svara inte , sen ringde vi hennes mobil och en kille svara;S jag ba jag söker en tjej som ska sälja sitt hus han ba a , hon är min  moster och jag lånar hennes mobil men du kan ringa hem så jag ringde hem men ingen svara .. ;P
Om hon vill ha sålt hennes hus måste hon  vell vara hemma och svara -.- haha hade rolig dag iallafall , skriver nog inte mer idag puss och kram jasmin.

Kommentarer
Postat av: diana

Hoppas att ni flyttar till rappedalen, då bor du närmare mig, ;))

då kan vi vara med varandra 24.7

byt skola också då ok? :) <3

2009-05-08 @ 21:18:35
URL: http://diianasalim.blogg.se/
Postat av: jasmin

asså det är inte jag som ska flytta utan min faster ska flytta XD:P(L)

2009-05-09 @ 17:05:12
Postat av: jasmin

hon kanske ska flytta XD

2009-05-09 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0