min och allans dag :)



hejhej på dej lille grej.
idag solade jag med allan för att vi ville nämligen bli bruna (A)
men till slut trötnade vi på att sitta i solen så vi gick ut  och spelade fotboll sen typp kneckte jag min nacke  så jag sitter nu här och är halvhandikappad haha
men efter att jag fick ont i nacken gick jag och allan till hjälbo för att hyra film vi hyrde dom hära filmerna


&


 
båda filmerna var jätte bra :), sen köpte mamma pizza för dom skulle hem till några av pappas kompisar så nu sitter vi här och tittar på robinson 2009 rroligt rroligt :)
men puss på dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha, men den va fin ;) ah. tack<3

2009-05-31 @ 22:27:41
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0