ute med arma

tja
efter jag kom hem från marsstrand frågade arma om vi kunde träffas jag sa okej och tog på mej andra kläder , sen gick jag till angered där ag träffade henne sen gick vi till ängen och satt och solande oss + pratade hela tiden sen gick vi till mitt område linnarhult och på vägen gick vi igenom stallet och såg en katt som hade värsta stora fästingen så vi sa till personalen så att dom skulle ta bort den , sen tog vi bilder efter det gick vi hem till mej i skogen och där trampade jag på en snigel så jag blev så rädd att jag slängde min mobil på marken och nu är den lite mer cp :P
efter det kom  vi till linnarhult och hon berättade om LEEOO :)
TACK FÖR DAGEN ARMA ÄLSKLING

jag tog bort mej för jag var ful :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde inte ta bort dig gumman :D

BECAUSE I'AM IN LOOOOVEEEE WHITE MY UNDERBARA BÄSTA LEO :D<3

2009-06-21 @ 22:14:18
Postat av: jasmin

jo :O

yeess youuuu arrreee (L)

2009-06-21 @ 22:15:55
URL: http://sajmin.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: tack så jätte mkt sweetie :)gör du då? kram

2009-06-21 @ 22:27:25
URL: http://jend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0