stan med sabina och angnes :)

hejhej idag efter skolan skulle jag till stan med sabina och agnes vi skulle inte köpa något utan vi skulle prova kläder här är några bilder på dom kläderna jag provade :)



jag och sabina provade vita kläningar med pälsväst på cubus haha
sabina är den som syns på bilden :)


jag provade en kläning med massa trådar så jag var tvungen att snura för att
man skulle se att den hade trådar haha :)


jag provade en randig tunika söt va ?:D


jag och sabina provade randiga tröjor vi är coola haha :D

Sen gick vi in på monsoon affären :)
här kommer bilderna :)


jag med en blommig kläning


jag med en randig kläning


jag med en blommig student kläninig typ


jag i min älsklings kläning :D
detta var den sista bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE :DD

2009-06-06 @ 20:01:54
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: hannij

Hejsan vilken fin blogg du har!!!!! Ska du typ ha på dig en av de klänningarna på skolavslutningen??? Dom var fina<33

Om det inte är någon av dom kan du väll lägga ut en bild på din skolavslutnings kläder!!!!!!!!!!



Puss så länge Hannij

2009-06-09 @ 17:53:47
Postat av: ida

jag tyckte din vit blommiga klännigen va finast (a)

2009-06-22 @ 22:00:07
URL: http://idazvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0