Skarasommarland

hejhej igår kom jag hem från skara jag var där med klassen det var skit roligt , det hände en massa saker , vi sov i små stugor.Vi såv 6 pers på 4 små sängar haha jobbigt :)
vi grillade korv och en massa , dagen efter gick vi till själva sommarlandet , vi badade först det var rätt så kalt det var en slags sak som man skulle hänga på och sen släppa sig ner i vattnet det var en tjej som släppte försent så hon gjorde två vålter när hon kom upp ur vattnet blödde hon as mycket näsbod det ran över hela henne hämskt .
men vi åkte några vatten aktraktioner men sen blev det kalt så vi togg på oss kläder och åkte den nya beriodalbanan som heter tranan  den var as skoj :) sen åkte vi också gocart och fyrljuling och massa mer , det var jätte roligt detta kommer vara mitt största minne med klassen för sen slutar vi och vissa går till andra skolor :/
men detta kommer jag minnas livet ut :)
här är lite av dom bilderna som jag tog alla är inte så bra bara för att jag tog kort med mobilen men här kommer dom :)





detta var dom felsta bilderna jag tog jag är ialla fall nöjd tack för dagarna kalssen :)
KOMMENTERA
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0