konstig dag

idag väckde min mormor mej för vi skulle till angered för att hon skulle köpa lite saker
efter det skulle jag till arma men hon sa att jag skulle komma 14.00 istället så jag tänkte gå hem till henne för att hämta mina saker men hon svara inte i telefonen  så jag tänkte gå och knacka på men på vägen sa hon att hon var i västerås så jag träffade pappa och han körde mej hem och sen gick jag inte till arma så jag stanade hemma och spelade basket med allan och körde vatten krig kul vare puss på dagen och imon kommer bea hem till mej och sover över berättar mer sen :)

Kommentarer
Postat av: vera

sv: asså hans kompis dennis. jaA :D

2009-06-22 @ 17:34:37
URL: http://reav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0