junicupen

hejhej
igår kom jag hem från junicupen , det var jätte kul där vi spelade matcher men det gick inte s jätte bra , vi var på discot och jag hade jätte skoj :)
jag fick en ny blödning i tån så jag fick inte spela två matcher men dom andar kempade jag :D
på natten när jag sov la helin och samsam tandkräm i ansikktet på mej och jag märkte ingenting sen i sömnen råkade jag kleta in tandkrämen i ögat så jag typ blev blind skoj vare , men jag hoppas  att nästa år på junicupen blir lika skoj för det var det i år
puss till alla som har gjort mina fyra dagar bästa dagarna
jag har inte berättat allt så om ni vill kan fråga mer på min msn [email protected]
jag har tyvär inga bilder hade inte kamera eller mobil med mej men puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0