dagen med vera och allan

hejhej
idag har jag varit med vera och allan och  vi var i stan jag köpte ett vitt topp från h&m för 79kr och sen åt vi glass sen gick vi till bergakungen och träffade mina två fastrar :)
omg vad blond jag är LÄS
jasmin: vi kan vell kolla på ice age
vera: neej min mamma vill nog inte se den
allan: min mamma gillar ice age
jasmin: min med

OMG VAD BLOND JAG ÄR HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA
till slut såg vi  i love you man
som var jätte bra och jag och vera skrattade sönder oss :)
nu ska jag och vera sova över hos min faster som är hennes moster (A)
imon ska jag och vera hem till mej då för hennes familj och min familj och min faster kommer till oss för vi ska fira midsommar typ :P
sen kanske jag sover hos vera puss

Kommentarer
Postat av: erna

HAHHAHAHA FYFAN VAD BLOND DU ÄR JASMIN! :D:D

2009-06-19 @ 23:46:11

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0