hos leo och angelica

hej efter shoppningen åkte vi direkt till leo och angelicas famlij  vi åt middag och pratade mycket jag var med angelica vi hade jätte skoj :)
sen fick vi se leo med hans moppe, pappa provkörde och jag var rädd att han skulle ramla menmen han klara sig bra , allan hoppas också på att få en moppe men vi får se hur det blir men ialla fall hade vi skoj och här är några av bilderna

angelicas kanin billy :)

angelicas andra kanin skrutt eller något :P

deras hund ronja sååå sööötttttt

anton :)
det var alla bilder jag orkade legga ut puss

Kommentarer
Postat av: Thea

Känns ju fånigt när man ska vara en hård tjej, men mitt hjärta smälter ändå när jag ser en kanin . .

2009-07-29 @ 14:43:32
URL: http://bringyourowndiamonds.blogspot.com
Postat av: angelica

visst hade vi roligt?!

2009-07-31 @ 13:33:45

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0