gothiiaa ♥

hej , nu sitter jag här hemma & slappar . har precise kommit hem från min faster där jag, vera & hassti sov över . vi var uppe typ till halv 6 på morgonen , REKOD!
iallafall vara jag och tjejorna var på gohia igår , skit kul vi dansa som bara den.
tjejorna bestor av: mig,hassti,moa,vera,hanna,diana,isabelle, andrea & emelie  fast  isabelle, andrea & emelie hållde sig lite för sig själva .
men resten dansade loss med mej.
nä vi kom dit var det ingen kö typ fast vi fick vänta 2 timmar innan det öppnades .
när jag kom till gothia hade jag platt hår och då menar jag platt , sen typ efter gothia såg jag ut som ett tråll :O
vad ska man göra när man har lockigt hår .
imon blir det gothia igen men jag kommer inte ha kameran denna gången fast bilderna från igår kommer imon för hassti har min laddare till kameran och den är DÖD!
men jag hör av mej senare ikväll för nu ska jag äta allans special .
kram♥

Kommentarer
Postat av: vera.

haha såsöt.

BÄST VA DE!<3

2009-07-16 @ 16:27:39
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: hanna

aha okej, var det kul då ? :)

2009-07-16 @ 18:59:18
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: hanna m

haha kul vare<3 men lägg inte upp nåra bilder¨på mig när jag dansar!

2009-07-16 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0