ÄNTLIGEN

                                                                                                                                                                                                                                     idag var jag i mediamarkt och köpte äntligen en kamera med 10 megapixel och 5 optixzoom, jag får börja använda den när den är laddad jag köpte den för mina egna pengar så nu har jag 0kr  :(
men igentligen behöver jag dom inte :)
jag är jätte glad , och massa roliga bilder kommer nu komma :)
ett grattis skulle vara kul ?:)
kram

Kommentarer
Postat av: susan

hur mycket köpte du den för? =)

2009-07-13 @ 19:38:00
URL: http://feebruariunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0