minijulens outfit

heey, idag ska jag bara skriva kort om min dag och så.
jag gick till träninigen idag för har inte ont i axeln längre :)
iskolan var det gröt och det var jätte gått, vi satt typ i bamba i åratal (a)
men iallafall imon är det minijulen och jag har valt vad jag ska ha på mej här är outfiten :)

det ser fail ut men iallafall vad tycks ?:) ,imon blir det ialla fall stan först hoppas jaag (a), och sen hem till agnes, senare på kvällen nattar jag hemma hos bea, fast jag drar tidigt på morgonen;/, för jag har match i kungs backa. Efter det blir det bara mys med familjen, ni får ha det så bra puss puss (L)

 


Kommentarer
Postat av: jasmin

älskling aas fin!<3

2009-12-11 @ 21:59:10
Postat av: agnes

det var jättefint!!

2009-12-12 @ 11:42:13
Postat av: mona

jasmin älskling jag saknar dig (L)<3

2009-12-29 @ 22:37:15

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0