jag älskar dej


vera älskling , du betyder allt för mej och jag skulle inte kunna leva utan dej .
jag har kännt dej i snart 14 år och jag skulle aldrig pyta ut dom dagarna för någonting i världen.
våra dagar är bäst, det spelar ingen roll om vi inte gör något för vi har alltid roligt.
om jag fick bestämma skulle jag vilja ha dej vid mej hela tiden .
om man kollar på dessa bilder ser man både vilken underbar person du är och hur kul vi har.
jag lovar vem som hälst skulle vilja ha det så bra som vi.
vrf kan du inte vara min syster, då skulle du och jag alltid vara med varanda och slippa sakna varandra som jag gör nu.....
we are just ment to beeee (L)
vera du finns inte i mitt hjärta för att du är mitt hjärta och jag skulle aldrig skjuta mitt hjärta för då dör du!
jag har 12 bokstäver och tre ord till dej
jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: vera

sajminkabaaaaab!

du är helt j*vla underbar.

varje sekund med dig är bäst, spelar ingen roll vad vi gör. jag har alltid lika kul med dig.

fina bilder på mig, HAHA :')

estefan och jaseman i fejman, abdulla är de duuuu.

hahahha jag dör.

jag älskar dej mer

PUSS

2009-12-30 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0