14 minus grader!

hey
sitter nu här med familjen och myser!
men jag fryser haha!
det rimmar haha
iallafall så är det 14 minus grader ute och kylan komme in :/
jag sitter här med en massa kläder på (Y)
iallafall, så är det nyår imon och jag ska baka till folket , för vi ska nämligen hem till leo och angelica ;)
och en massa kommer, så jag ska baka chokladrutor med nötter

mums!
hoppas jag lyckas :), hallå omg har ju glömt att berätta att det är mindre en två dagar kvar tills jag åker till egypten . Solen här kommer jag !
vi hörs mer imon Pussar&Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Ebru <3

kmr du hinnnaa blogg i egypten ??

2009-12-31 @ 13:02:15
URL: http://ebruucp.blogg.se/
Postat av: Ebru <3

blogga*******

2009-12-31 @ 13:03:37
URL: http://ebruucp.blogg.se/
Postat av: warvin

naawww kmr sakna deej(L)

kmr du ändå kunna blogga där??

2009-12-31 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

skriv ditt namn här ♥
kommer du tbx? i såfall klicka

vad är din E-postadress? ♥ (publiceras ej)

vad heter din blogg? ♥

Kommentera här ♥

Trackback
RSS 2.0